What is your favorite color?

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: What is your favorite color?

Post  s8ntnick on Thu Apr 10, 2008 6:26 pm

haha yea gel move cost a lot since it would prob take a fountain of gel to keep it up

_________________
Live and Die, but if we must Die go out with a BANG

SAND NATION WILL DOMINATE
avatar
s8ntnick
Special Jounin
Special Jounin

Male
Number of posts : 1202
Age : 28
Location : eath location 2
Job/hobbies : NADC student/best buy
Humor : jeff dunHAM
Registration date : 2008-03-20

View user profile http://www.crunchyroll.com/user/s8ntnick

Back to top Go down

Re: What is your favorite color?

Post  laums on Thu Apr 10, 2008 6:52 pm

s8ntnick wrote:haha yea gel move cost a lot since it would prob take a fountain of gel to keep it up
uh huh! and you would need to use gel everyday too!! or else it would look funny if it wasn't gelled Laughing
avatar
laums
Special Jounin
Special Jounin

Female
Number of posts : 1268
Age : 26
Location : Aus
Job/hobbies : kayaking!!! baddie!
Humor : bad capt!
Registration date : 2008-03-26

View user profile

Back to top Go down

Re: What is your favorite color?

Post  s8ntnick on Thu Apr 10, 2008 8:07 pm

honestly it would probably look kinda funny no matter what

_________________
Live and Die, but if we must Die go out with a BANG

SAND NATION WILL DOMINATE
avatar
s8ntnick
Special Jounin
Special Jounin

Male
Number of posts : 1202
Age : 28
Location : eath location 2
Job/hobbies : NADC student/best buy
Humor : jeff dunHAM
Registration date : 2008-03-20

View user profile http://www.crunchyroll.com/user/s8ntnick

Back to top Go down

Re: What is your favorite color?

Post  laums on Thu Apr 10, 2008 9:11 pm

s8ntnick wrote:honestly it would probably look kinda funny no matter what
haha maybe.... lol. it would be pretty freaky seeing some one with grey hair and they look yound walking around with they hair straight up!!.... hahaha Razz:P:P:P:P
avatar
laums
Special Jounin
Special Jounin

Female
Number of posts : 1268
Age : 26
Location : Aus
Job/hobbies : kayaking!!! baddie!
Humor : bad capt!
Registration date : 2008-03-26

View user profile

Back to top Go down

Re: What is your favorite color?

Post  animeisa18 on Fri Apr 11, 2008 1:32 pm

lavender too

_________________
-when you're dreaming with a broken heart♥, and waking up is the hardest part...-

avatar
animeisa18
Anbu
Anbu

Female
Number of posts : 916
Age : 22
Location : Philippines!
Job/hobbies : Student:Otaku, Surf the net:play psp:texting
Humor : lol
Registration date : 2008-03-20

View user profile http://www.crunchyroll.com/user/animeisa18

Back to top Go down

Re: What is your favorite color?

Post  s8ntnick on Fri Apr 11, 2008 1:47 pm

lavender would be weird lol

_________________
Live and Die, but if we must Die go out with a BANG

SAND NATION WILL DOMINATE
avatar
s8ntnick
Special Jounin
Special Jounin

Male
Number of posts : 1202
Age : 28
Location : eath location 2
Job/hobbies : NADC student/best buy
Humor : jeff dunHAM
Registration date : 2008-03-20

View user profile http://www.crunchyroll.com/user/s8ntnick

Back to top Go down

Re: What is your favorite color?

Post  animeisa18 on Fri Apr 11, 2008 1:53 pm

s8ntnick wrote:lavender would be weird lol

weird why?

_________________
-when you're dreaming with a broken heart♥, and waking up is the hardest part...-

avatar
animeisa18
Anbu
Anbu

Female
Number of posts : 916
Age : 22
Location : Philippines!
Job/hobbies : Student:Otaku, Surf the net:play psp:texting
Humor : lol
Registration date : 2008-03-20

View user profile http://www.crunchyroll.com/user/animeisa18

Back to top Go down

Re: What is your favorite color?

Post  laums on Fri Apr 11, 2008 8:26 pm

ohhh lalvender is a gr8 colour!! i painted some walls lavender!! it is such a gr8 colour!!
avatar
laums
Special Jounin
Special Jounin

Female
Number of posts : 1268
Age : 26
Location : Aus
Job/hobbies : kayaking!!! baddie!
Humor : bad capt!
Registration date : 2008-03-26

View user profile

Back to top Go down

Re: What is your favorite color?

Post  s8ntnick on Sat Apr 12, 2008 10:54 am

only a female could say that one i guess lol

but i dunno i am not a fan of lavender lol

_________________
Live and Die, but if we must Die go out with a BANG

SAND NATION WILL DOMINATE
avatar
s8ntnick
Special Jounin
Special Jounin

Male
Number of posts : 1202
Age : 28
Location : eath location 2
Job/hobbies : NADC student/best buy
Humor : jeff dunHAM
Registration date : 2008-03-20

View user profile http://www.crunchyroll.com/user/s8ntnick

Back to top Go down

Re: What is your favorite color?

Post  laums on Sat Apr 12, 2008 12:53 pm

s8ntnick wrote:only a female could say that one i guess lol

but i dunno i am not a fan of lavender lol
haha yeh rite only females say they like the colour lavender!! men like it too i bet!! maybe just too embarrassed to say.... hahahhahaha Very Happy:D:D then wat colour do you like?
avatar
laums
Special Jounin
Special Jounin

Female
Number of posts : 1268
Age : 26
Location : Aus
Job/hobbies : kayaking!!! baddie!
Humor : bad capt!
Registration date : 2008-03-26

View user profile

Back to top Go down

Re: What is your favorite color?

Post  s8ntnick on Sat Apr 12, 2008 1:43 pm

strong manly colors
cheers cheers

i dunno i will leave it to the woman of the house for that but i guess sky blue with bage or light brown like a cabin since i want one anyway

_________________
Live and Die, but if we must Die go out with a BANG

SAND NATION WILL DOMINATE
avatar
s8ntnick
Special Jounin
Special Jounin

Male
Number of posts : 1202
Age : 28
Location : eath location 2
Job/hobbies : NADC student/best buy
Humor : jeff dunHAM
Registration date : 2008-03-20

View user profile http://www.crunchyroll.com/user/s8ntnick

Back to top Go down

Re: What is your favorite color?

Post  animeisa18 on Sun Apr 13, 2008 5:39 pm

s8ntnick wrote:strong manly colors
cheers cheers

i dunno i will leave it to the woman of the house for that but i guess sky blue with bage or light brown like a cabin since i want one anyway

bage?beige? love that one too~XD

_________________
-when you're dreaming with a broken heart♥, and waking up is the hardest part...-

avatar
animeisa18
Anbu
Anbu

Female
Number of posts : 916
Age : 22
Location : Philippines!
Job/hobbies : Student:Otaku, Surf the net:play psp:texting
Humor : lol
Registration date : 2008-03-20

View user profile http://www.crunchyroll.com/user/animeisa18

Back to top Go down

Re: What is your favorite color?

Post  s8ntnick on Mon Apr 14, 2008 2:47 pm

thats the reason i stay out of making those decisions lol Razz

_________________
Live and Die, but if we must Die go out with a BANG

SAND NATION WILL DOMINATE
avatar
s8ntnick
Special Jounin
Special Jounin

Male
Number of posts : 1202
Age : 28
Location : eath location 2
Job/hobbies : NADC student/best buy
Humor : jeff dunHAM
Registration date : 2008-03-20

View user profile http://www.crunchyroll.com/user/s8ntnick

Back to top Go down

Re: What is your favorite color?

Post  laums on Thu Apr 17, 2008 3:19 pm

s8ntnick wrote:thats the reason i stay out of making those decisions lol Razz
haha lol. yeh thats true. i find it hard to decide. haha Razz
avatar
laums
Special Jounin
Special Jounin

Female
Number of posts : 1268
Age : 26
Location : Aus
Job/hobbies : kayaking!!! baddie!
Humor : bad capt!
Registration date : 2008-03-26

View user profile

Back to top Go down

Re: What is your favorite color?

Post  s8ntnick on Thu Apr 17, 2008 3:42 pm

laums wrote:
s8ntnick wrote:thats the reason i stay out of making those decisions lol Razz
haha lol. yeh thats true. i find it hard to decide. haha Razz

haha yep you hit the bullseye on that one

_________________
Live and Die, but if we must Die go out with a BANG

SAND NATION WILL DOMINATE
avatar
s8ntnick
Special Jounin
Special Jounin

Male
Number of posts : 1202
Age : 28
Location : eath location 2
Job/hobbies : NADC student/best buy
Humor : jeff dunHAM
Registration date : 2008-03-20

View user profile http://www.crunchyroll.com/user/s8ntnick

Back to top Go down

Re: What is your favorite color?

Post  laums on Thu Apr 17, 2008 7:55 pm

thanx! haha. wat else is my fav colour.. hmmm.... i like lime green!
avatar
laums
Special Jounin
Special Jounin

Female
Number of posts : 1268
Age : 26
Location : Aus
Job/hobbies : kayaking!!! baddie!
Humor : bad capt!
Registration date : 2008-03-26

View user profile

Back to top Go down

Re: What is your favorite color?

Post  animeisa18 on Thu Apr 17, 2008 11:42 pm

Purple!!!♥it!

_________________
-when you're dreaming with a broken heart♥, and waking up is the hardest part...-

avatar
animeisa18
Anbu
Anbu

Female
Number of posts : 916
Age : 22
Location : Philippines!
Job/hobbies : Student:Otaku, Surf the net:play psp:texting
Humor : lol
Registration date : 2008-03-20

View user profile http://www.crunchyroll.com/user/animeisa18

Back to top Go down

Re: What is your favorite color?

Post  laums on Sun Apr 20, 2008 5:24 pm

animeisa18 wrote:Purple!!!♥it!
yeh lavender is gud too!!! lol. luv the smell of lavender!!
avatar
laums
Special Jounin
Special Jounin

Female
Number of posts : 1268
Age : 26
Location : Aus
Job/hobbies : kayaking!!! baddie!
Humor : bad capt!
Registration date : 2008-03-26

View user profile

Back to top Go down

Re: What is your favorite color?

Post  s8ntnick on Tue Apr 22, 2008 4:04 pm

not for me but not going to dis anyones likings so cool

_________________
Live and Die, but if we must Die go out with a BANG

SAND NATION WILL DOMINATE
avatar
s8ntnick
Special Jounin
Special Jounin

Male
Number of posts : 1202
Age : 28
Location : eath location 2
Job/hobbies : NADC student/best buy
Humor : jeff dunHAM
Registration date : 2008-03-20

View user profile http://www.crunchyroll.com/user/s8ntnick

Back to top Go down

Re: What is your favorite color?

Post  laums on Mon Apr 28, 2008 8:43 pm

s8ntnick wrote:not for me but not going to dis anyones likings so cool
thats true. wat else is a gud colour.... hmmm....
avatar
laums
Special Jounin
Special Jounin

Female
Number of posts : 1268
Age : 26
Location : Aus
Job/hobbies : kayaking!!! baddie!
Humor : bad capt!
Registration date : 2008-03-26

View user profile

Back to top Go down

Re: What is your favorite color?

Post  s8ntnick on Tue Apr 29, 2008 12:11 pm

misty blue

_________________
Live and Die, but if we must Die go out with a BANG

SAND NATION WILL DOMINATE
avatar
s8ntnick
Special Jounin
Special Jounin

Male
Number of posts : 1202
Age : 28
Location : eath location 2
Job/hobbies : NADC student/best buy
Humor : jeff dunHAM
Registration date : 2008-03-20

View user profile http://www.crunchyroll.com/user/s8ntnick

Back to top Go down

Re: What is your favorite color?

Post  laums on Tue Apr 29, 2008 8:43 pm

s8ntnick wrote:misty blue
ohhhh nice one!!!

crimson!!!
avatar
laums
Special Jounin
Special Jounin

Female
Number of posts : 1268
Age : 26
Location : Aus
Job/hobbies : kayaking!!! baddie!
Humor : bad capt!
Registration date : 2008-03-26

View user profile

Back to top Go down

Re: What is your favorite color?

Post  s8ntnick on Tue May 06, 2008 5:11 pm

shamrock green

_________________
Live and Die, but if we must Die go out with a BANG

SAND NATION WILL DOMINATE
avatar
s8ntnick
Special Jounin
Special Jounin

Male
Number of posts : 1202
Age : 28
Location : eath location 2
Job/hobbies : NADC student/best buy
Humor : jeff dunHAM
Registration date : 2008-03-20

View user profile http://www.crunchyroll.com/user/s8ntnick

Back to top Go down

Re: What is your favorite color?

Post  laums on Sat May 10, 2008 2:56 pm

s8ntnick wrote:shamrock green
wats that?? like is it a dark green or a light one?? Very Happy
avatar
laums
Special Jounin
Special Jounin

Female
Number of posts : 1268
Age : 26
Location : Aus
Job/hobbies : kayaking!!! baddie!
Humor : bad capt!
Registration date : 2008-03-26

View user profile

Back to top Go down

Re: What is your favorite color?

Post  s8ntnick on Mon May 12, 2008 4:48 pm

mix with dark green and grayish blend

_________________
Live and Die, but if we must Die go out with a BANG

SAND NATION WILL DOMINATE
avatar
s8ntnick
Special Jounin
Special Jounin

Male
Number of posts : 1202
Age : 28
Location : eath location 2
Job/hobbies : NADC student/best buy
Humor : jeff dunHAM
Registration date : 2008-03-20

View user profile http://www.crunchyroll.com/user/s8ntnick

Back to top Go down

Re: What is your favorite color?

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum